Total Pageviews

Thursday 12 May 2011

My Return. 帰国。

Hello!

It has been a long time! How are you? 

My mother passed away peacefully on the 30th April 2011 in Korea. We complied to her last wishes. Our family do not have regrets. My mother was suffering too much due to cancer. Everyone please eat carefully and be healthy. Cancer is too scary.

Now, happy topic!~ ^_^

I took many photos when I came back ! Here are some photos! Please see!

こんにちは!


それは長い時間をされています!どのようにですか?


私の母は韓国で2011年4月30日に平和的に亡くなりました。我々は、彼女の最後の願いに従う。私たちの家族は後悔を持っていない。私の母はあまりのため癌に苦しんでいた。誰もが慎重に食べて健康にしてください。がんも怖いです。


今、幸せなトピック!〜^ _ ^さん


私が帰ってきたとき、私はたくさん写真を撮りました!ここではいくつかの写真です!を参照してください!












Have a good day! ^_^ I will update more free gifts soon!

良い一日を!私はすぐに更新されます!多くの景品があります私が見つけた!

Signing off,
AKIKO ^_^V

No comments:

Post a Comment