Total Pageviews

Wednesday 6 April 2011

Fro, Congratulations! おめでとう, FRO!

Hello! Today, my friend, Fro opened his cafe! Many people went! It was a blast! ^_^ We had fun!

I met many nice people too. ^_^* 

Who is Fro? 

今日、私の友人は、彼のカフェをオープンしました! FRO、おめでとう! ^^

私は多くの親切な人々にも会いました! 私は楽しみました! みんなをありがとうございます!

Fro. 
These are the many people I have taken photos of! See what a success this grand opening was!

She is Latte. The owner of a boutique in SL! She makes wonderful clothes!
彼女はきれいな着物を設計します! LATTE. ^^*




All the handsome men.^_^*
私は多くの素敵な男性にも会いました!! ><

I hope to meet them again! ^_^*
今夜、私は幸福な少女です! 私は、再びそれらに会うことを望んでいます!! ^___^

Signing off,
Akiko ^_^

No comments:

Post a Comment