Total Pageviews

Monday 4 April 2011

Skin Issues. 皮膚の問題。

Hello! How has been your day so far? ^_^*

I have been rather upset lately because of the skin I am using now in SL. It is from Sweets Party and when I bought it, it cost me 1200L. That is rather expensive for a skin, considering the fact that many skin shops offer 900L worth of high quality skins.

However, the skin that I bought has cute features. I love the eyes. However, the body has really bad skin quality. There are blotches and the skin is not smoothly done. I have sent a notecard to the creator. Hopefully, he will give me a better skin to compensate this patchy blotched ones!

こんにちは今日はどうですか?^_^**

私の肌のために、最近動揺されているSWEETS PARTYから肌買いました。彼ら1200Lである。これ高価であり、私は彼らから高品質の製品を期待した。しかし肌が滑らかではありません。作成者注意して書かれている。彼がすぐにに応答することを期待!><



 These are skins from Sweets Party. Can you see the red blotches?
私はSWEETS PARTYからこのスキンを購入しました。
あなたは赤い斑点を見ることができますか?
それは滑らかではありません。



 These are skins from ROMI. Can you see the difference?
私はROMIからこのスキンを購入しました。
あなたは違いを見ることができますか?
これがスムーズです。

I have very high expectations from Japanese creators, however, this creator have disappointed me. I hope he will give me a responsible reply! ><

日本のクリエイターから高い期待を持っています。この作成者を失望させている彼がすぐにに応答します願っています。><"

Signing off,
AKIKO

No comments:

Post a Comment