Total Pageviews

Tuesday 5 April 2011

Shopping! - 買い物!

Good morning! How are you? ^_^*

This is just a quick update. People have been finding it difficult to find good quality lingerie and things like that. I came across this store with free high quality panties up for grabs! Don't hesitate to take it!

おはよう!^^*

これは、速い最新版になります。 今日、私は高品質パンティで店を見つけました! 彼らは、3本の無料のパンティーを与えています! それをしに行ってください!^_^V




Click on the shop! 

クリックしてください!^^


Oh yes! SL has Macdonald's! I was pretty amazed when I saw it! ^_^
マクドナルドのものが、SLにあります! 私は、それを見て驚きました!w w




I wish to introduce my friend, TAKA. He is a good man and do not judge him by his looks. He chose to look ugly, for now. Lol. I promise him that I will transform him into a handsome man really soon one of these days!

願望が持ち出すi、TAKA。 彼は、私の友人です。 彼は現在醜く見えます、しかし、すぐに、私は彼をハンサムにします! 彼は、良い男性です。 ご遠慮なく彼と話してください!^_^




Have a good day! ^_^ 

ごきげんよう!! ! ^_^*

No comments:

Post a Comment