Total Pageviews

Tuesday 5 April 2011

Photoshoot Day! 写真撮影日!!

Hello! I did many photos today! I am so tired! Being an actress is not easy! ><

However, I had fun with Fro and Jiro! Our photo taking sessions were really interesting! 

Here is a photo of me after a photoshoot with Jiro. Please enjoy! ^_^

こんばんは! ^___^

今日、私はプロモーションの写真を撮りました。

 私は、とても疲れていました!

FRO、そして、JIROは非常に良い俳優です。 #^_^#

彼らはプロで、責任があります。 ありがとう! 私は、今日楽しみました! 私は、誰でもまた楽しんだことを望みます!

美しい場所!

No comments:

Post a Comment