Total Pageviews

Monday 4 April 2011

序論 Introduction!

Hello!I am Akiko (rougebaby)! I am 26 years old this year and I joined Secondlife on the 29th December 2010! I am still kind of new! >< I like to take photos and shop inworld. If you want to know good bargains and freebies, let me know!

I hope to use this blog to record good memories with friends and people in Second Life! Recently, I have been really busy with Hush and a group of friends! What are we busy with? Manga! Second Life manga! How exciting?! ^_^*

I love to take photos! ♥ I hope to add some good photos to each of my blog post! Please come back and read it from time to time!

I have many Japanese friends. Hence, I will use the translator to translate my blogposts into Japanese to the best of my ability. This is so difficult, but hey I try! ^_^* If anyone wishes to be a free translator for me, please let me know!

こんにちは!~~  私の名前はアキです。 私は26歳です。 2010年12月10日に、私の誕生日があります。 (SL) SLでは、私は、写真を取って、買い物に行くのが好きです。 無料の贈り物と項目に関してもう少し知るのがお望みでしたら、私に尋ねてください! ^^**

私は、私の好きな記憶をこのウェブサイトに記録することを望んでいます。 SLに、私には、多くの友人がいます。 彼らで、私のゲーム体験は楽しくなります。 ありがとうございます!

最近、私はコミックの創造で忙しいです。 あなたはコミックが好きですか? ? 私はコミックの貪欲な読書家ではありませんが、私の友人(HUSH)はコミックをたいへん楽しんでいます! 
私は弱い日本語を謝ります! 多くの日本人の友人がいます、したがって、私はこの翻訳をしました。 私は、それが不正確であることを知っていますが、日本語が私の母国語でないことを理解してください! 私は、できるだけ正確に翻訳するためにベストを尽くすつもりです!!! ><


HUSH and I fooling around in SOUP store.
私の友人と私は店にいます!! SOUP SHOP. ><

 HUSH and I are in a fast food restaurant, enjoying some food.
私たちは食べています!! ^^*

 Our photo sticker 1.

Our photo sticker 2.
 After a shopping trip! 
買い物の後に、つまずいてください! 私は多くのものを買いました! 
あなたはそれらを見ましたか? ^_^*


 With my friend, YURI
私の友人ユリ。 ^^
 We are being washed in the washing machine!!!
私たちは洗濯機で捕らえられます!!! 

 My beautiful 400+L Kimono. Parasol and bag bought separately.
これは私の美しいKimonoです。 別々にかさとバッグを買いました。

 Two peas in a pod!
ツインズ?!?!

 Chilling out with my friend, inwha.
私の友人--Inwha。^^

 Handsome!


SOME SNEAK previews of what is going into our manga!
これらの写真は私たちのコミックに関連しています。 あなたは推測できますか?




No comments:

Post a Comment